20. 11. 2019
V úterý 19. listopadu proběhl na Ministerstvu pro místní rozvoj (MMR) seminář Veřejné zakázky v marketingu státní správy a ESI fondů pro více než 60 zájemců, který byl organizován ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur (AKA) Cílem semináře bylo navzájem sdílet pohled veřejných zadavatelů a komunikačních agentur na přípravu veřejných zakázek.
V rámci semináře vystoupila řada řečníků ze strany veřejných zadavatelů, zástupců AKA i komunikačních agentur. Dopolední program zahájili David Čermák, ředitel agentury Momentum, a Ondřej Obluk, CEO agentury Ogilvy. Společně zasvětili posluchače do tajů fungování agentur a nastínili momentální situaci na trhu, s jejímiž důsledky se agentury musí potýkat. Svými příspěvky navázali zástupci Ministerstva pro místní rozvoj - Radek Kobza, ředitel Odboru publicity EU, a Kateřina Tupá, vedoucí Oddělení realizace veřejných zakázek, kteří z pohledu zadavatele nastínili proces zadávání a rozdělení typů veřejného soutěžení. Uvedli také příklady nejčastějších pochybení, které se při podávání veřejných zakázek vyskytují, a jak se jich vyvarovat.
Na teorii je vždy dobré navázat praxí, a proto se část semináře věnovala i konkrétním příkladům veřejných zakázek, které představili ředitel AKA Marek Hlavica a Lucie Češpivová, partner DORLAND marketing agency. Účastníci semináře ze strany zadavatelů tak získali neocenitelné informace a příklady dobré praxe.
Prezentace z proběhlého semináře Veřejné zakázky v marketingu státní správy a ESI fondů jsou k dispozici ke stažení na
této stránce.