O tomto víkendu došlo u systému NEN k provozní události, jež byla zapříčiněna sadou chyb na straně Provozovatele NEN – společnosti Tesco SW. Konkrétně došlo k selhání lidského faktoru při obsluze NEN. Toto selhání má za následek nedostupnost části dat u vybraných veřejných zakázek. Nedostupné jsou přílohy (tj. dokumenty ve formátu .doc,.pdf,.xls, atd.). Ostatní data (auditní logy sledující úkony uživatele v systému) jsou v pořádku. Při provozní události nedošlo k žádné kompromitaci dat ani jejich odcizení. Dokumenty jsou v systému dostupné, nicméně nelze je zatím „napárovat“ na konkrétní veřejné zakázky.
V letech 2016–2022, které poznamenala pandemie covidu a ruská agrese na Ukrajině, podpořilo Ministerstvo pro místní rozvoj 375 projektů z Národního...
Integrovaný regionální operační program (IROP), který spravuje Ministerstvo pro místní rozvoj, dosáhl dalšího důležitého milníku v podpoře regionů....
Zhruba polovina nájemníků (46 %) v České republice má nájemní smlouvu na méně než dva roky, přibližně stejný podíl (45 %) ji má uzavřenu na dobu ne...
©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena