Asistent/asistentka, odbor strategií a analýz regionální politiky a politiky bydlení, MMR_976
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor strategií a analýz regionální politiky a politiky bydlení, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo MMR_976: Asistent/asistentka.
Co nabízíme: Rozmanitou administrativní činnost v souvislosti s vedením sekretariátu a administrativní podporou odboru přímo řízeného ministrem. Odměňování v 9. platové třídě (tarifní plat od 21.710 Kč do 31.820 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity naleznete na: https://www.mmr.cz/cs/kariera/benefity. Co očekáváme: Dosažené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Bližší informace jsou uvedeny v inzerátu. Předpokládaný nástup od 1. listopadu 2023 nebo dle dohody.
Datum vystavení |
14. 09. 2023 |
Datum platnosti |
29. 09. 2023 |
Doba trvání |
Na dobu neurčitou |
Smluvní vztah |
Pracovní poměr |
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor strategií a analýz regionální politiky a politiky bydlení, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo MMR_976: Asistent/asistentka.
Charakteristika pracovní činnosti:
- administrativní zajištění chodu odboru strategií a analýz regionální politiky apolitiky bydlení;
- organizační asistence při přípravě a realizaci akcí odboru (semináře, porady, workshopy, výjezdní zasedání apod.);
- správa a kontrola evidence docházky všech zaměstnanců odboru v elektronickém docházkovém systému;
- vedení diáře ředitele a zástupce ředitele odboru; organizační zajištění schůzek a cest ředitele a zástupce ředitele odboru;
- sledování plnění úkolů zadaných odboru vyplývajících ze záznamů vedení ministerstva, vlády a porady ministrů nebo vedení úřadu;
- sledování plnění úkolů zadaných ředitelem odboru jednotlivým oddělením, monitoring příslušných termínů;
- zajištění komunikace (včetně poštovní komunikace) s dalšími útvary ministerstva jménem odboru strategií a analýz regionální politiky a politiky bydlení.
Požadujeme:
- VOŠ vzdělání nebo SŠ vzdělání s maturitní zkouškou;
- praxi na administrativní pozici (výhodou);
- znalost úřední korespondence či vedení administrativy (výhodou);
- znalost cizího jazyka (výhodou);
- velmi dobrá znalost českého jazyka;
- znalost práce na PC a práce s MS Office;
- odolnost vůči stresu a pečlivost;
- organizační schopnosti a time management;
- systematičnost a zodpovědnost;
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou;
- plný pracovní úvazek;
- místo výkonu práce Praha;
- pružnou pracovní dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- indispoziční volno;
- osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
- příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
- jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
- možnost sjednání home office;
- finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (9. platová třída);
- předpokládaný vznik pracovního poměru od 1. listopadu 2023 nebo dle dohody.
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
- strukturovaný životopis;
- motivační dopis;
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Bližší informace poskytne Ing. František Vávra, e-mail: Frantisek.Vavra@mmr.cz, tel: +420 731 681 624.
Strukturovaný životopis, motivační dopis v češtině a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte do 29. září 2023 na e-mail zamestnani@mmr.cz (do předmětu uveďte „Asistent/asistentka odboru 18“) nebo na adresu:
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 15 Praha 1
Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.